Vyhledat

Práce na interiéru #czechglobe580



Po převozu lodě do Velkých Pavlovic, jsem se naplno pustil do práce. Čas utíká jak voda, na které je potřeba co nejdříve vyplout! S pracemi na palubě jsem začal od přídě od tzv. forepeaku. Všechny spáry jsem ještě jednou pečlivě přitmelil epoxidovým tmelem abych zajistil vodotěsnost mezi jednotlivými přepážkami a crash boxy ve forepeaku. Dle pravidel lodní třídy musí být tzv. crash boxy dva, hned za sebou. První část jsem pečlivě vyplnil extrudovaným polystyrénem a druhá část bude sloužit jako úložný prostor, který bude zajištěn vodotěsnými poklopy. Forepeak, neboli přední kajuta tak bude mít po celé své ploše podlážky a dá se využít jako malá kajuta pro 1-2 menší lidi. Pro mě to bude sklad plachet, vody a místo pro baterie.



Další práce pokračovaly instalací horního rohového vazníku, který bude společně s žebry podpírat palubu. Loď už konečně dostává ten správný tvar :-).


A konečně ten interiér. S borovicových hranolků 22x30 bylo potřeba vyrobit konstrukci kokpitu a lůžka v salónu. Vše se lepí epoxidovým tmelem a vrutuje nerezovými vruty. Jakmile je konstrukce hotová, začínám připravovat obšívku z překližky 8mm a vyřezávám dvířka pro úložné prostory.



A začíná se malovat! Bílý epoxidový gelcoat krásně kryje, ale je potřeba počkat alespoň dva dny na jeho vytvrdnutí. Natírám válečkem, se kterým se nejlépe pracuje a barva krásně kryje. Je důležité nenanášet velkou vrstvu, ale raději nechat vytvrdnout a pak přidat vrstvu další. Palubu zakrývám strečkou, kvůli holubům, kteří neustále létají a serou okolo, a sledují, co se to u nich doma děje.


Pomalu můžu zažít pokrývat palubu a dodělat kokpit. Zdá se, že do konce června budu mít celý trup hotový!

140 zobrazení0 komentář

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše

Výroba kýlu