První dny práce na Classe Globe 5.80! Konečně!
Nejprve bylo potřeba roztřídit a očistit nařezané díly. To nám zabralo dva dny a zjistili jsme co je špatně a co chybí. Teď už je vše seřazené a připravené a může se dále pracovat.
![](https://static.wixstatic.com/media/8867fa_92d33f80103649b5900c771396489a90~mv2.jpg/v1/fill/w_980,h_735,al_c,q_85,usm_0.66_1.00_0.01,enc_auto/8867fa_92d33f80103649b5900c771396489a90~mv2.jpg)
![](https://static.wixstatic.com/media/8867fa_b522d7eb1f0549e3b711d6c09d6cb5fb~mv2.jpg/v1/fill/w_980,h_1307,al_c,q_85,usm_0.66_1.00_0.01,enc_auto/8867fa_b522d7eb1f0549e3b711d6c09d6cb5fb~mv2.jpg)
![](https://static.wixstatic.com/media/8867fa_602b3e5022ca4e90a49320cc3e6d86d1~mv2.jpg/v1/fill/w_980,h_735,al_c,q_85,usm_0.66_1.00_0.01,enc_auto/8867fa_602b3e5022ca4e90a49320cc3e6d86d1~mv2.jpg)
Díly z masivu jsem důkladně probral a zjistil, že je v nich až příliž suků a musí se vyrobit znovu. Další zdržení, ale jiné práce máme zatím dost. Jediné díly, které jsou kompletně v pořádku jsou díly na frame B, tak hurá do toho. Vše nastavit do správných úhlů a vzdáleností, namíchat epoxyd, natřít a přivrutovat.
![](https://static.wixstatic.com/media/8867fa_4505c7cdbd6944fcb5ee8365e8f50433~mv2.jpg/v1/fill/w_980,h_1307,al_c,q_85,usm_0.66_1.00_0.01,enc_auto/8867fa_4505c7cdbd6944fcb5ee8365e8f50433~mv2.jpg)
![](https://static.wixstatic.com/media/8867fa_8bdd5a13668940e28089dbe9d6407825~mv2.jpg/v1/fill/w_980,h_735,al_c,q_85,usm_0.66_1.00_0.01,enc_auto/8867fa_8bdd5a13668940e28089dbe9d6407825~mv2.jpg)
Vše se vrtá nerezovými vruty 4x30.
![](https://static.wixstatic.com/media/8867fa_8ec46bf2e3ca4eb8a5cbf24a606cf274~mv2.jpg/v1/fill/w_980,h_735,al_c,q_85,usm_0.66_1.00_0.01,enc_auto/8867fa_8ec46bf2e3ca4eb8a5cbf24a606cf274~mv2.jpg)
Zajet na pilu pro nasušené smrkové fošny, nařezat, zhoblovat, naložit a jde se na helling.
Přípravě dílů je potřeba věnovat velkou pozornost. Pravé úhly musí sedět. Když vše sedí na milimetr, práce jde pěkně od ruky a vše je přesné.
![](https://static.wixstatic.com/media/8867fa_941f4e5d3bb7452eafa79ac94e4ddc55~mv2.jpg/v1/fill/w_980,h_735,al_c,q_85,usm_0.66_1.00_0.01,enc_auto/8867fa_941f4e5d3bb7452eafa79ac94e4ddc55~mv2.jpg)
![](https://static.wixstatic.com/media/8867fa_378d587c829a43f9b67894918add081b~mv2.jpg/v1/fill/w_980,h_735,al_c,q_85,usm_0.66_1.00_0.01,enc_auto/8867fa_378d587c829a43f9b67894918add081b~mv2.jpg)
![](https://static.wixstatic.com/media/8867fa_357be5465dac42a6b1774eab63b2ba20~mv2.jpg/v1/fill/w_980,h_735,al_c,q_85,usm_0.66_1.00_0.01,enc_auto/8867fa_357be5465dac42a6b1774eab63b2ba20~mv2.jpg)
Helling musí být celý v rovině a ukotvený k podlaze.
Teď už jen dokončit zbylé frejmy a můžeme začít vše věšet na helling. Příští týden pokračujeme!
コメント